TORPO BARNEHAGE

  • Tel: 32085455
  • Send oss e-post
Logg inn for å se alt innhold
Send e-post hvis du ikke får logget inn
  • Forsiden
  • Om barnehagen
  • Pedagogikk
  • Prosjekt
  • Klubbaktivitet
  • Råd/utval
  • Nyttig info
  • Dokumentmappe
  • Bildegalleri
  • Gjestebok
Avdelinger
  • Liten avdeling
  • Stor avdeling
Ansatte
  • Mette Oleivsgard

    styrar

    Send epost

  • Ingeborg Sønstebø Killingberg

    Pedagogisk leiar

    Send epost

  • Elin Nordheim

    Pedagogisk leiar

    Send epost

  • Brit Sæther

    Pedagogisk leiar

    Send epost

  • Lena Medgård

    Barne - og ungdomsarbeider

    Send epost

  • Geir Magnus Skille

    Assistent

    Send epost

  • Gro Anita Ødelien

    Barne - og ungdomsarbeidar

    Send epost

  • Wannapa Nornoree

    Assistent

  • Silje Lerberg Evjen

    Fagarbeider

    Send epost

  • Aileen Berg

    Assistent

    Send epost

Fokusområde 2015-16
    ( 10/11/2015 )

    Her kan de lesa meir om fokusområda våre for barnehageåret 2015-16. Informasjonen er henta frå årsplanen til Torpo barnehage.

    FOKUSOMRÅDE 2015-16:

    I Torpo barnehage har me fleire område me vil setje ekstra fokus på dette barnehageåret. Punkta merka med raudt er spesielt i fokus 2015-16.. Andre område ser me på som initiert i drift. Noko er bestemt frå Ål kommune og noko er eigeninitiert: (Fleire av desse dokumenta vil de finne under nyttige dokument på It`s learning.)

     

    1. Betre læring i Ål:

       

          Kvalitetsmål:

        Dette gjer me i barnehagen:

        Dokument og planar:

     

    1. Tidleg innsats:

    Alle med avvikande utvikling

    og lærevanskar får hjelp i barnehage eller på småskuletrinnet.

     

    1. Tilpassa opplæring:

    Alle har reell framgang i

    språk –og begrepsutvikling,

    lesing, skriving og rekning.

     

     

     

    -Leik som den viktigaste metoden for læring.

    -Nære vaksne i leik og aktivitetar i kvardagen.

    -Arbeid etter steg 1, Felles løft:

    • Personale som har kompetanse på vanleg og      avvikande språkleg og sosial utvikling.
    • Tras-kartlegging av alle barn frå to år.
    • Arbeid med BU i leik og på klubb.

    -Arbeid etter steg 2, Felles løft:

    ·        Fokus på overgang barnehage – skule

    -Godt samarbeid med hjelpeinstansar i kommunen.

     

    -Leikreglar og pedagogisk ramme.

     

    -Ettertrykksplan for fagleg kompetanse.

    -Godt språk!

    -Trasbok og skjema.

    -BU-hefte.

    -Kommunal plan for overgang

     

    -Møteplan for primærkontakt og tverrfaglege møter.

     

    1. Formidling – og kulturarbeid:

    Alle deltek aktivt og får høve til å vise talent i minst eitt prosjekt innanfor det utvida kulturomgrepet kvart år.

     

     

    -Ha ei open dagsrytme der barna har tid til å la inntrykk koma til uttrykk.

    -Ha materiale og utstyr tilgjengeleg.

    -Nære vaksne som kan fange opp barnas interesser og utvide dette.

    -Nytte digitale hjelpemiddel.

     

     

     

     

    -Dokumentere deltaking.

     

    1. Fysisk fostring og psykisk helse:

    Alle er i fysisk rørsle kvar dag. Skuler/barnehagar legg til rette for eit miljø som stimulerer til aktivitet og auka meistringskjensle i eit inkluderande miljø.

     

     

    -Mykje tid til leik og aktivitet ute kvar dag.

    -Arbeide med vennskap og gode relasjonar, sjå under.

    -Nære, trygge vaksne som kan motivere og støtte.

    -Vidareutvikle prosjekt knytta til friluftsliv, sjå under.

    -Fokus på barn sitt psykososiale miljø. (KUPP= KompetanseUtvikling av Pedagogiske Prosessar)

     

     

     

    -Plan mot mobbing og utestenging

     

    -Handlingsplan for 2015-16.

     

    1. Prosjekt 2015-16 

       

      Vårt gjennomgåande prosjekt for barnehageåret 2015-16 er ei vidareutvikling av satsinga på friluftsliv frå førre barnehageår. Me tek med oss aktivitetar me hadde god erfaring med i fjor og tilfører nokre nye element. I tillegg set me eit tydelegare fokus på vennskap og gode relasjonar. For alle barnehagane i Hallingdal er det no laga ein plan mot utestenging og mobbing, som heiter «Sammen i barnehagen». Denne planen vil me bruke aktivt og setje fokus på eit tema kvar månad. Me meinar at friluftsliv og positiv samhandling er ein fin kombinasjon, som me har prøvd å synleggjera i prosjekttittelen:              

                                                               ALLE MED PÅ FERDEN - UT PÅ EVENTYR I VERDEN!

       

    Prosjekt positiv samhandling: «Alle med på ferden…»

    Tabellen under er ei konkretisering av tema me arbeider med kvar månad gjennom året. Den er ikkje uttømmande ift innhald, men meir meint som ein idèbank me vil byggje vidare på i samarbeid med barna og foreldra. Me håpar at barnehage og heim saman kan arbeide med dette gjennom året.

    Månad

    Tema

    Innhald

    Organisering

    Gjennomgåande

    Skikk og bruk (god folkeskikk)

    -Si hei/hadet på ein fin måte

    -Øve på versågod/takk/kan eg få

    -Rydde etter aktivitet og måltid

    -Behandle leiker og utstyr forsiktig

    -Invitere med andre i leik

    Her vil me varierer og kombinere ulike

    måtar å arbeide med temaet på:

    ·         Fokus i kvardagen

    ·         Vaksne som er tydeleg og tilstades

    ·         Samlingar i grupper

    ·         Aktuelle ord og begrep til temaet

    ·         Øvingar og konkretisering

    ·         Filmar og bilete

    ·         Boltreleik

    ·         Pedagogiske opplegg

    Oktober

    Prate hyggeleg til kvarandre

    -Bruke namn på den ein pratar til

    -Seie positive, fine ting

    November

    Hjelpe kvarandre

    -Øve på å sjå om nokon treng hjelp

    -Øve på å spørje hyggeleg om hjelp

    Desember

    Glede kvarandre

    -Seie hyggelege ting til andre

    -Gjera gode ting for andre

    -Vise omsorg for andre

    Januar

    Følelsar

    -Kjenne på eigne følelsar

    -Øve på å tolke/sjå andre sine følelsar

    -Setje ord på følelsar

    Februar

    Følelsar

    -sjå januar

    Mars

    Sjølvkjensle

    -kunne hevde seg sjølv på passeleg måte..

    -..men også gi plass til andre i gruppa

    -kva er eg god til?

    -kva er andre god til?

    April

    Sjølvkjensle

    -sjå mars

    Mai

    Hjelpe kvarandre

    -sjå november

    -øve på å setje seg i andre sin stad, empati

    Prosjekt friluftsliv: Ut på eventyr i verden!

     

    Me ynskjer:

    • å gje barna gode og spennande opplevingar knytt til det å vera i fysisk aktivitet ute i skog og mark til alle årstider.  

    • at dette skal vera ein naturleg del av barnehagen sitt kvardagsliv, der me nyttar mogelegheitene i nærmiljøet vårt.

    • at barnehagen skal opplevast som ein trygg stad der ein blir sett og høyrt.
    • at kvart barn opplever å ha minst ein god leikeven og vaksne som ein har god relasjon til.

     

    Me vil framleis ha fokus på tid til leik og at barna er medbestemmande, men har også i prosjektet lagt nokre rammer som me vil ha med oss:

    • Leir på vår faste plass ved gapahuken, lagt til haust, vinter, vår og sommar.
    • Temaveker, der me fyller på med opplevingar som barna kan ta med seg vidare.
    • Laga mat og eta ute.
    • Samlingar med samtale og fokus på tema knytta til «folkeskikk», relasjonar og vennskap.
    • Vaksne som tek ansvar ved å «gå foran, ved sida av, eller bak» barn etter behov i kvardagen.
    • Arbeid med  å fremme god samhandling.